Helpdesk- en Calamiteitenondersteuning

IeTee Helpdeskondersteuning

Wanneer u bij ons een Helpdesk Abonnement afsluit, tegen een zeer aantrekkelijk en laag tarief, geven wij u de mogelijkheid om een vangnet te creëren, om ergens op terug te kunnen vallen. Bij onze Servicedesk kunt u terecht voor al uw 1e lijns en 2e lijns incidenten en vragen. De Servicedesk is ingericht om incidenten op basis van toegekende prioriteiten:

  • telefonisch af te handelen;
  • op afstand (remote) storingen op te lossen door middel van een inbelfaciliteit;
  • snelle support en inzet voor u ter plekke te activeren in geval van calamiteiten binnen de geldende en afgesproken responsetijd;
  • storingen en problemen te registreren;
  • eindgebruikers te ondersteunen bij vragen over het gebruik van Office software.

Onze Servicedesk wordt bemand door een team van deskundige, ervaren en gecertificeerde medewerkers en is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot en met 18.00 uur op telefoonnummer 0162-484942, via support@ietee.nl of via onze online helpdeskapplicatie.

IeTee Calamiteitenondersteuning

Aanvullend op het helpdeskabonnement, kan gekozen worden voor een calamiteitengarantie-abonnement voor ondersteuning doordeweeks in de avonduren, en gedurende het weekend. Met deze extra dienstverlening bent u ervan verzekerd dat uw calamiteit niet alleen geregistreerd wordt, maar dat er ook direct gestart zal worden met het oplossen van eventuele calamiteiten buiten kantoortijden.

Indien het niet mogelijk is om de calamiteit op afstand op te lossen dan zullen wij, in overleg met u, bij u op locatie komen. Desgewenst ook ‘s avonds en in het weekend.

De kosten voor deze extra mogelijkheid zijn vormgegeven in een vaste, lage investering. Zo weet u op voorhand altijd waar u aan toe bent!

Vraag een offerte op maat aan

Wilt u een offerte op maat aanvragen? Maak dan een keuze uit de onderstaande mogelijkheden of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 0162-484940.

Start typing and press Enter to search